söndag 1 juli 2012

Dåligt, fruktansvärt dåligt...

Vet inte vad som hänt med bloggen egentligen. Kanske det inte var min grej ändå? Jag glömmer som bort den mer och mer. Ska det bli ännu en blogg som jag lägger ner, dåligt av mig! Nä, jag ska försöka uppdatera mera, mest för min egen skull för att jag vill minnas den här tiden.

Jag säger det igen, jag älskar mitt nya liv som mamma och jag älskar alla dagar tillsammans som jag får hemma med Max. Vi hittar på så mycket tillsammans. I veckan fick vi faktiskt med oss storasyster och pappan intill stan också för lite fika och shopping. Sedan var jag och Max in en dag till för att träffa systrarna Hansson/Wärme, riktigt trevligt! Längtar redan tills nästa gång. Vi har även varit i Bräcke tillsammans med mormor och morfarn och handlat lite blommor hit hem. Träffat Elin flera gånger i veckan har vi också hunnit med. Dagarna rullar på och det blir aldrig tråkigt! Måste man börja jobba igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar