tisdag 28 augusti 2012

Bra dag!

Idag har vi hunnit med mycket, och när jag skriver vi så menar jag Max och jag. Vi drack 11-kaffe hos mamma och pappa, efter det så hälsade jag på hos mitt gamla jobb, sedan vidare till familjecentralen, tillbaka på jobbet för lite fika, på affären, hem till mamma och pappa igen och äta middag, hem till Stavre för att mocka och fixa stallet plus att byta om, tillbaka till mamma och pappa och lämna Max där för att sedan bege mig för ett träningspass, hämta Max, hem och mata bebis, busa lite och sedan bada, ta in hästar och sedan mata och natta. Nu ligger Max och sover sött i sin säng sedan ett tag tillbaka och jag ligger och kollar på film och väntar på att Sigge ska ringa och säga god natt. Bra dag med härliga människor som gör mig så glad och att jag dessutom klämde in ett träningspass utöver det var bara pricken över i idag! Nu borde jag sova gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar