lördag 29 september 2012

Företagargalan

Ikväll har vi varit på företagargalan, förut kallad företagarfesten för Bräcke kommun. Vi träffades först hemma hos Urban och Kicki det var vi, Karin, Tobbe, Håkan och Ann som var där tillsammans innan vi åkte vidare upp till gamla golvfabriken där galan höll hus för i år. Det bjöds på mingel och lite underhållning och sedan prisutdelningen innan middagen.

Detta var första gången jag var borta så länge från Max. Mamma var hemma och var barnvakt. Tyvärr fungerade det inte alls med att mata honom med flaskan när hon skulle natta honom utan han bara skrek hysteriskt och fick panik när det inte var mammas bröst så jag fick skynda mig att åka hem och mata honom, då somnade han bums. Åkte sedan tillbaka till festen igen och avslutade middagen och minglade lite till innan jag åkte tillbaka hem igen för att krypa ner i en varm och skön säng som jag ska göra just precis nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar