fredag 21 december 2012

Fullt upp

Idag har jag varit igång mest hela dagen som det känns. Imorse bakade jag lussebullar, de jag bakade förra gången är nästan slut och jag vill i alla fall ha lussebullar på jul så en sats till fick det allt bli. Sedan har jag haft en nagelkund som ville bli julfin om naglarna. Jag har även hunnit med att klä granen och gjort den fin. För första gången i mitt liv har jag en plastgran. Det är emot mina principer lite, men med en unge som klättrar, drar, sliter och äter allt så var det säkrare med en plastgran i år. Helt okej, fast absolut inte som med en riktigt gran. Nu ikväll har jag även städat färdigt det sista. Nu slappar jag och Max i soffan med massor av tända ljus och svenska hjältar på tv. Bra slut på en bra fredag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar