söndag 9 februari 2014

Helgen!

Fredagen spenderade jag och Max på badhuset på förmiddagen till strax efter lunch. Max är helt galen i att bada! 

Sedan spenderade jag resten av dagen och kvällen i soffan framför teven innan sängdags. Klockan ringde 02.50, då var det dags att dela ut tidningarna. 

Lördagen var jag och Max bjuden på kalas hos Alvin som fyllde två år så vi var dit med paket och fikade go'fika och träffade även Wille som står hos Therese just nu. 

På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos mamma och pappa tillsammans med syrran och hennes familj. Hur trevligt som helst! Jag njöt verkligen av att vara samlade alla tillsammans. 

Idag fick Elsa sig ett riktigt ridpass i Bräcke medan Max var hos mormor och morfar. 

En härlig långhelg med mycket mer än detta. Jag älskar att vara ledig hela familjen tillsammans! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar