onsdag 13 juni 2012

Fina vänner!

Idag, eller igår om man räknar efter midnatt så har jag och Max spenderat dagen inne i Östersund tillsammans med mina fina vänner. Mötte upp Melle direkt när vi kom in till stan och kort därefter träffade vi Jossi. Kikade lite i affärer och jag handlade faktiskt en del nya kläder till mig själv. Senare tog vi en fika och då slöt Tofflan upp också och käkade sedan med oss. Mycket tjejsnack och skvaller hann vi med!! Elin hann också komma förbi och äta lite efterrätt med mig och Josefin som var kvar. Roligt att träffa Elin, det var sjukt länge sedan sist, hoppas att vi hinner umgås en del i sommar när hon är hemma. Nu har jag precis krupit ner i sängen. Imorgon väntar en fullspäckad dag med läkarbesök med Max, lunchdejt med Lotten, besök på polisstationen för att fixa pass till Max, babymassage och sedan nagelfix på kvällen så det är nog bäst jag sover så jag orkar med morgondagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar