lördag 21 april 2012

7 par skor på 15 minuter...

Det var precis det vi hann med idag på shoppingen! Ja, alla skor var inte till mig, vi fördelade det bra. tre par till mig, tre par till Sofie och ett par till Tofflan. Bra shopping! Jag älskar skopunktens ta tre betala för två. Inte världens bästa kvalitet, absolut inte. Men då kan man byta ofta, passar mig perfekt! Men ibland kan jag tycka att det är roligt att unna mig ett par dyrare skor med bättre kvalité! Sedan blev det lite smått och gott från H&M också, både till mig och små presenter till Sandra.

Packade även upp Max nya kläder som jag beställde förut för ett bra tag sedan. Nu ska dessa tvättas och sedan ska han få inviga dom nya kläderna. Men många av dom är till för att växa i för honom. Han växer ju så det knakar lillen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar