måndag 16 april 2012

På besök i Bräcke...

Idag började vi dagen med sovmorgon sedan packade jag skötväskan och stoppade ner Max i overallen och åkte till Bräcke. Först blev det en promenad med pappa och Dream ner på byn och Konsum för att hämta ut två paket, ett med kläder till Max i och ett med kattluckan. Äntligen kanske vi slipper bli väckta av katter som ska in och ut!

Efter det åkte jag och Max och hälsade på hos mitt jobb och där bjöds det på go'fika- marängsviss, mums!! Max fick även ett paket, ett jättefint täcke som Helene sytt! Såå fint! Det ligger nu i hans vagga och väntar på att bli använt.

På eftermiddagen tog vi och vilade lite. Sen kom Dennis, Anna och Jocke och hälsade på och fikade. Dom hade också med sig en liten present till Max. En söt och go nalle!

Nu ikväll har jag städat, dammat, dammsugit och torkat golv. Skönt att vakna upp imorgon när det är städat.

Nu sovdax!

Nya fina täcket och nallen
Nallen från Dennis, Anna och Jocke

Fin fina täcket från mina underbara arbetskompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar