måndag 23 april 2012

Hemma-SPA och bankärenden

Idag började vi dagen med sovmorgon (som vanligt med andra ord) sedan fick sig Max ett skumbad och mamman tog en varm skön dusch som innefattade en kur med hår inpackning. Skönt! Efter duschen blev det en ansiktsmask för min del, insmorning av body butter och noppning av ögonbryn. Efter det kände jag mig som en ny människa. Härligt!! Då var jag redo för en tur till Bräcke.
I Bräcke hälsade jag på en sväng på jobbet. Saknar mina kollegor lite faktiskt. Efter det hade jag möte på banken inbokat för att lägga om mitt sparande lite nu när jag ska gå på föräldrapenning. Öppnade även ett eget sparkonto till Max där vi satte in pengar som han fått av mina föräldrar. Fixade även ett fondsparande till Max som ska löpa tills han är minst 18 år och får ta hand om pengarna själv.

Efter bankmötet tog vi en promenad till pappa i regnet och hälsade på, sedan gjorde pappa oss sällskap igen ner på byn där jag lämnat bilen innan. Handlade lite och åkte sedan hem. Bra dag enligt mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar