söndag 8 april 2012

Barnvagnspremiär och påskmiddag

Idag mellan alla besök för uppvaktning har vi även hunnit med premiärturen med barnvagnen. Jag och Sofie gick en runda runt byn här i Stavre med Max som sov så skönt i vagnen. Senare i eftermiddag har jag och Sigge varit och ätit påskmiddag hos mamma och pappa, så sjukt god mat! Smördegsinbakad kyckling, potatisgratäng, mangodipp, kantarellstuvning och sallad åt jag. Dom andra hade baconinlindad oxfileé, rådjursstek, rödvinsås, brunsås och det övriga jag åt att välja på. Till efterrätt var det någon chokladmoss med vit och vanlig choklad och hallon uppe på. Jag blev mer än mätt! Pappa satt och myste med Max länge, behöver jag säga att han är världens stoltaste morfar? När vi åkte hem åkte vi över Sösjö för att visa upp underverket för farmor och farfar också. Dom är lite halvförkylda så vi vågade inte stanna så länge, dom får komma hit och hälsa på mer när dom är friska igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar