måndag 2 april 2012

Trycka på köp...

När man är hemma hela dagarna är det så lätt att bli sittande (eller liggande kanske är mer rätt ord) med datorn och kika på diverse sidor. Nu har jag ännu en gång varit inne på Kappahls sida och kikat och denna gången kunde jag inte hålla mig från att beställa. Eftersom vår lille prins i min mage inte alls verkar vilja komma ut och är i största laget så tyckte jag att det var bäst att beställa lite större storlekar som han kan han. Det översta, västen, byxorna och bodyn tänkte jag att han skulle ha på ett dop vi är bjuden på, bara han hinner komma tills dess (!) och kanske även när Sigge fyller år om kläderna passar även då. Cardigan och tröjan passar till jeansen jag köpte för någon vecka sedan var tanken, även den randiga grå bodyn. Den gröna och turkosa bodyn tyckte jag var en fin färgklick speciellt med dom gröna byxorna till. Det roliga med att köpa barnkläder är att det är så billigt, mycket för pengarna!  Här är bilder på allt:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar