tisdag 10 april 2012

BVC-besök, blommor och body

Idag har vi varit på första BVC-besöket med Max. Det var vägning som stod på schemat. Han hade gått upp 200 gram sedan sista vägningen när vi åkte från bb, då vägde han 4050 gram och väger nu alltså 4250 gram, bra ökning tyckte sköterskan. Skönt att höra, vilket betyder att amningen fungerar som den ska.

När vi var på väg till Bräcke ringde det från Bräcke handelsträdgård och sa att jag hade blommor för hemleverans men när vi ändå var där kunde vi lika gärna hämta dom själva. Så det gjorde vi. Sen var vi en sväng till mitt jobb och visade upp lillen, sedan i väg till pappa och fikade lite och hämtade en present som Anna lämnat där. På väg där ifrån ringde de från handelsträdgården igen. Ännu mer blommor att hämta så dit igen. Nu har jag hela huset fullt med blommor, jag bara älskar det!! Så fint och jag är så glad över att så många bryr sig om oss och uppvaktar oss. Tack snälla ni!!

En fin bukett av mina kära kollegor och chef. Tack!!

Superfin bukett av min kära vän Åsa

Söt body från Rädda barnen som Max fått av Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar