söndag 21 oktober 2012

Flashride.se

Www.flashride.se är Elin -min kompis blogg som jag följer varje dag. Där hon berättar om sitt liv som mamma till deras tre underbara prinsar och även om hästar. Ikväll har jag och Elin chattat länge på Facebook, om allt och ingenting, sånt som behövs helt enkelt! När vi var yngre och innan vi fick barn umgicks vi nästan jämt. Nu är det mindre, helt enkelt inte lika lätt att passa ihop med massor av ungar och hästar och sambos som ska passa in. Förut hade vi bara oss själva att ta hand om. Jag är i alla fall väldigt imponerad över Elin och hennes skrivande i bloggen och över henne som person. Hur mycket ork och energi en person kan ha. Tar hand om barn och hästar, jobbar och stökar på. Ja, jag är helt enkelt impad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar