fredag 12 oktober 2012

Hanna

I tisdags var jag och Max till Hanna och hälsade på och hade med en liten present till Ludvig som precis kommit till världen. Det är Hanna och Andreas tredje barn. Innan har dom Linnea och Frida, sötaste små tjejerna!

Jag och Hanna träffas inte allt för ofta. Men när vi väl ses så är det så underbart. När jag kom hem på kvällen var jag full av energi och var så lycklig. Det känns skönt att veta att det inte gör något om det går flera månader mellan att vi ses eller hörs, det är ändå som om det vore igår när vi träffas. Tänkt att jag och Hanna har gått i grundskola tillsammans i nio år och under dessa nio år så kan jag inte komma ihåg att vi umgåtts en enda gång. När vi sedan jobbade tillsammans på hemtjänsten en sommar för kanske sju år sedan (?) så klickade det mellan oss och vi ville inte jobba utan varandra. Tänk vad konstigt det kan vara ibland. Jag är i alla fall väldigt glad att vi hittat varandra, bättre sent än aldrig!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar