måndag 22 oktober 2012

iPhone och iPad

I helgen var vi till Sundsvall och kikade och shoppade lite. Var in på Birsta och jag kunde tydligen inte låta bli att gå in och klämma och känna på en iPhone 5. Innan jag köpte min iPhone 4s på var jag verkligen emot Apple och iPhone, men efter att ha haft min telefon nu i lite mer än ett halvår så älskar jag den. Sagt och gjort bokade jag en iPhone 5 och kommer då samtidigt byta till ett mycket bättre och billigare abonemang. Äntligen har jag gjort en bra deal! Nu väntar jag med spänning på min nya telefon. Jag har även blivit lite sugen på en iPad. Har även varit anit dessa, men börjar nu gilla dem med efter att jag surfat med Marcus iPad igår kväll. Kanske tomten vill vara snäll och komma med en sådan till mig?

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar