söndag 21 oktober 2012

Soffhäng!

Det har varit lite glest med inlägg förra veckan och denna vecka. Detta för att både jag och Max varit och fortfarande är sjuka. Max blev först dålig av vaccinationen och jag blev tokförkyld ungefär samtidigt. Både han och jag har haft ögoninflammation, jag hade även öroninflammation. Men jag fick kortisonnässpray för att rensa upp i gångarna mellan öron och näsa så det är bättre, fick även droppar för ögonen så min ögoninflammation är borta. Max har dock fortfarande lite kvar. Men det verkar som om det börjar bli lite bättre nu. Dessvärre har han feber fortfarande och är allmänt hängig och grinig. Stackars mammas lilla bebis. Idag är en soffmysdag, med inga måsten eller skan. Vi ska enbart mysa och kurera oss så vi blir pigga och krya snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar