torsdag 24 maj 2012

7 timmar och frukost ute!

I natt sov Max för första gången hela sju timmar i sträck utan matning. Hur skönt som helst om ni frågar mig. Jag vaknade utvilad och pigg och Max och pappan lika så. Dagen kunde knappast börjat bättre. Efter matning och påklädning var det stalldax. Så nu är stallet färdigt för kvällen. Vi har även hunnit med vår dagliga promenad på morgonen. Hade kunnat gå hur långt som helst i detta fina väder kändes det som. Men mina fötter behöver vila lite efter min 11km promenad i förrgår i conversskor så är dom lite ömma plus två promenader igår, så det känns lite. Jag måste införskaffa mig ett par riktiga promenadskor inom kort! Löparskorna får jag skav av om jag går i men inte när jag springer. Men nu sitter vi i alla fall ute i solen jag och Max, han sover i vagnen och jag har precis ätit upp frukosten. Finns det något bättre sätt att börja morgonen med? Man hör fåglarna kvittra och hästarna tugga i sig sitt morgonhö medan man själv äter frukost. Känner mig som världens lyckligaste just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar