tisdag 1 maj 2012

UNDERBART!

Vilket väder det är ute idag. Strålande sol och blå himmel. Jag började morgonen med en powerwalk med barnvagnen, sen sov Max skönt i vagnen så Sigge kunde ta över och ta hand om honom medan jag gjorde i ordning Isabelle och stack i väg på en ridtur. Behöver jag säga hur underbart det var? Som jag längtat efter att rida igen. Det var verkligen hur skönt som helst och Isabelle gick riktigt bra. Dock känns det att musklerna inte är som dom var innan och heller inte konditionen, men nu är jag i gång och tänker fortsätta på det viset! Kommer att få hjälp av Fanny lite med ridningen också, så jag får chans att vila upp mig mellan gångerna och att Isabelle får lite längre ridpass än vad jag orkar med nu från början.
Nu ska jag ta en dusch och sen ut i det underbara vädret igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar