torsdag 31 maj 2012

Isabelle!!!

I måndags åkte Isabelle till hennes nya hem. Hon är alltså såld nu. Har inte kunnat skriva om det tidigare utan att tårarna börjar rinna ner för mina kinder. Jag tycker fortfarande att det är jobbigt och sorgligt, men jag vet att hon får det bra hos sina nya ägare och det är mitt alldeles egna val och beslut att sälja henne.
När jag köpte Isabelle för några år sedan trodde jag aldrig att jag skulle äga en sån duktig och välutbildad häst som hon just var. Hon har lärt mig otroligt mycket under åren tillsammans och hann vara med på en del tävlingar. Dock så var vi inte riktigt gjorda för att tävla tillsammans så vi fick endast några få placeringar tyvärr. Nu hoppas jag att Isabelle tillsammans med Sofi som har henne nu lär varandra lika mycket och att jag får se dem tillsammans på tävlingsbanorna framöver.

Tack Isabelle för allt du gjort för mig och allt du lärt mig. Jag kommer aldrig att glömma dig, du har en speciell plats i mitt hjärta. Jag kommer och hälsar på snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar