måndag 7 maj 2012

Powerwalk och longering

Idag började jag dagen med att vara i tvättstugan. På något konstigt vis blir det alltid massvis med tvätt att tvätta och ännu mer att vika. Tvätta går väl bra, men att vika denna tvätt är det värsta jag vet i städgöra! Efter det blev det den dagliga powerwalken, försöker gå varje dag, men det blir inte alltid så, men vissa dagar blir det längre promenader och en del två stycken så det får helt enkelt kompensera upp det hela. När Max ändå sov i vagnen passade jag på att ta in Isabelle och longera henne lite. Längtar efter att rida ordentligt. Men efter läkarbesöket i fredags så tyckte läkaren att jag skulle vänta någon vecka till med att rida, så jag lyssnar väl lite på det då och väntar någon dag till innan jag börjar rida igen. Det är ju bara såå frestande när man ser hästarna från fönstret hela dagarna!
Nu blir det en dusch, sen ska det dammsugas och sen tänkte jag baka en tårta för ikväll kommer mamma och pappa på fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar