måndag 7 maj 2012

Behöver jag säga att jag är stolt...

Här om dagen var det en artikel i tidningen om Sigges företag, Stavre Mobile Service AB och om deras tillväxt. SMS AB är det företaget som har bäst tillväxt i hela länet med en omsättningsökning på hela 268%.

Alla dessa tidiga morna och sena kvällar och nätter med hårt arbete har verkligen gett resutlat. Behöver jag säga att jag är stolt över min kära sambo? Jag kan ärligt säga att jag vissa gånger varit spyless på allt jobb, vi ska åka hit och dit för att lämna och hämta grejer och tid för varandra har inte alltid varit det självklara valet när alla andra har sitt fredagsmys... Men jag har alltid funnits för Sigge och stöttat och peppat honom, för jag visste att det här var rätt för just honom. Att han om någon skulle klara av att få detta företag att växa och få den framgång de fått.

Jag älskar dig Sigge och jag kommer alltid att fortsätta stötta och peppa dig i allt hårt arbete!
Bra jobbat!

Här är artikeln:
http://op.se/lanet/bracke/1.4677075-brackeforetag-vaxer-snabbast-av-alla-i-lanet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar