torsdag 17 maj 2012

SOFIE!!

Igår var en speciell dag, lördag en ännu mer speciell dag. Igår var jag inne i stan och åt middag på O´learys tillsammans med Sofie och några andra kompisar. Detta av en speciell anledning - Sofie ska flytta. Det var en avskedsmiddag, ja, det låter soligt och det var det också, inte själva middagen, utan när jag var tvungen att åka, sista kramen. Behöver jag säga att jag blev alldeles tårögd och att det kom en eller två tårar i bilen på väg till syrran. Nu ska ju inte Sofie flytta på andra sidan jorden för hade det varit så kan jag lova att det kommit mer än en eller två tårar. Nu ska hon ju endast till Stockholm för att börja ett nytt kapitel i sitt liv och äntligen få flytta ihop med sin stora kärlek. Jag är verkligen glad för hennes skull och tror och hoppas att allt går bra. Känner mig faktiskt inte alls nervös för att det inte skulle gå bra. På lördag sker det på riktigt, det är då hon tar sitt pick och pack och flyttar, möjligen kommer det någon fler tår på min kind då...

Sofie är min allra bästa bästa vän. En vän jag kan berätta ALLT för och som ALLTID finns för mig när jag behöver det. Men nu är hon inte bara min, jag delar henne även tillsammans med Max, Sofie är nämligen gudmor till Max. Jag lovar att både jag och Max kommer att göra allt för att vi ska ses så ofta vi kan, trots ca 50 mil i från varandra, sen vet jag att Sofie kommer att göra detsamma så det dröjer nog inte allt för länge innan vi ses igen.

Sofie- Jag älskar dig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar