onsdag 21 mars 2012

Äntligen fina naglar!!

Nu är jag hemma från stan och Lit med snygga naglar som Caritha fixade på mig. Det blev vanliga korta med fransk manikyr, dock är den vita inte kritvit utan det är lite pärlemor i den så den skimrar väldigt fint. Spetsen jag hade tänkt att använda mig av var inte som jag hade hoppats på så det skulle nog inte blivit så bra med den, ska se om jag hittar någon annan spets att använda mig av till nästa gång istället.

Jag hade tänkt att spendera tid på stan och kika också innan jag skulle göra naglarna men så blev det inte riktigt, jag var helt enkelt för trött för att åka in till stan så tidigt. Jag hade ju tänkt att kika om jag hittade något ytterligare plagg att köpa till Max i väntan på att han ska komma men gav upp den tanken när jag inte orkade åka in tidigare till stan. Men sen när jag var på väg hem svängde jag in på ICA Maxi för att köpa en macka och lite baktillbehör och då hittade jag ett par supermjuka söta små jeans som jag bara var tvungen att köpa med mig hem till Max ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar