fredag 30 mars 2012

Korgen/vaggan på plats

Nu kan jag snart inte bli mer redo att få hem lilla bebisen. Igår kväll började jag och Sigge att riva den stora garderoben som tidigare varit i sovrummet för att istället ställa dit två byråer, detta för att korgen Max ska sova i första tiden skulle få plats samt en fin stor tavla som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Nu är den delen av sovrummet färdigt. Jag blev jättenöjd!! Sovrummet känns mycket större och luftigare nu.

Sedan har jag städat och plockat lite här hemma för att få tiden att gå. Torkat golven och dammsugit. Nu har vi börjat att sätta upp väggorden jag beställt för längesedan, ett ska upp i bebisrummet och ett i nagelrummet. Sen har jag två till som ska upp, ett i trappen och ett i vardagsrummet, men det får vänta tills vi är färdiga med den renoveringen. Återkommer med bilder när vi är färdiga med dom som ska upp idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar