måndag 12 mars 2012

Första dagen

Idag är första dagen som jag är hemma och är ledig från jobbet. Känns skönt. Dagen började på bästa möjliga vis. Sigge klev upp tidigt och tog ut Elsa och kom sedan in och sa att jag kunde stänga av mitt alarm som jag ställt och ta sovmorgon istället. UNDERBART! Sov dock inte så länge, men det var så skönt att slippa gå ut i stallet på morgonen för att sedan gå och lägga sig igen för att fortsätta sova. Sedan invigde vi köket med en god frukost. Nu är köket äntligen färdigt, känns underbart! Idag har vi börjat att fixa i nagelrummet/gästrummet lite, det ska nog vara färdigt tills ikväll och imorgon när Sigge är på jobb tänkte jag ta och storstäda resten av huset. Härligt att man börjar se ett slut på detta kaos nu! Men man hinner inte mer än att bli färdiga så börjar man planera nästa projekt, då blir det vardagsrummet som ska renoveras. Tapeter är redan valda och ny soffa utsedd, det kommer bli kanon det med, men först ska bebis få komma så tar vi det senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar