fredag 16 mars 2012

Dax att packa bb-väskan

Efter många om och men tyckte jag att det kanske var dax att ta tag i det här med att packa väskan att ha med på bb. Jag vet fortfarande inte vad man borde ha med sig eller ej, tycker att det är såå svårt.
Men jag har googlat lite för att få fram inspiration om vad man borde ha med sig och ej.

Till mig själv:
  • Morgonrock
  • Tofflor
  • Mjukisbyxor /one pice
  • Underkläder
  • Amnings bh
  • Linne
  • Tröja
  • Sminkväska
  • Schampo/balsam
  • Massageolja/hudkräm
  • Kudde
  • Tidning/dator/telefon/laddare
  • Hårsnoddar
  • Bindor
  • GODIS!
Till bebis:
  • Body, 2 st en liten och en lite större
  • Byxor, 2 st
  • Pyjamas, 2 st en liten och en lite större
  • Hjälm-mössa
  • Mössa att åka hem i
  • Overall att åka hem i
  • Snuttefilt
  • Napp
  • Babyskydd/bilbarnstol
  • Filt
Till Sigge:
  • Ombyte med kläder
  • Kamera
  • Något att äta
  • Massor av energi för att peppa mig!
Något mer tro? Ni som packat denna väska förut får gärna komma med förslag och säga vad jag glömt och vad man kanske inte behöver ha med sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar