tisdag 20 mars 2012

Energin kommer på kvällen

Efter att har varit rätt så nere idag och haft en sjuk huvudvärk efter en natt med väldigt lite sömn lyckades jag tillslut sova en stund på soffan. Så otroligt skönt!

Vi har varit på föräldrautbildning i Brunflo idag. Idag pratade vi om förlossningen, en bra och givande träff. Jag passade då på att höra med barnmorskan om min jobbiga huvudvärk som jag haft till och från i några dagar. Hon tyckte jag skulle kolla blodtrycket så jag ska ringa min barnmorska Malin imorgon och be om en tid för koll.

Efter min lilla vilopaus på soffan fick jag i alla fall lite energi tillbaka och slet mig ur soffan och bakade en sats med dumlekakor och en kladdkaka med lite noblesskross uppepå. Detta skall nu frysas in så det finns lite att bjuda på sen om det kommer folk och hälsar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar