tisdag 13 mars 2012

Renovering/Inredning - Bebisrummet:

Jag har ju lovat att uppdatera efter renoveringen här hemma. För er som inte vet så kom vi ju på att vi skulle dra igång och renovera här hemma inför bebisens nedkomst. Ibland kan jag väl tycka att vi tog oss lite vatten över huvudet med alla projekt och att vi gjort i stort sett allt själva. Men nu är nästan allt i stort sett färdigt och det känns otroligt skönt och roligt att vi gjort detta tillsammans, Sigge är det ju självklart som kämpat hårdast av oss två! Sen har vi haft snälla kompisar som hjälpt till, tack till er! Men en sak är säker, jag kommer aldrig komma på att jag ska renovera ett halvt hus som höggravid igen...

Det vi har gjort är att måla taken uppe på övervåningen, toaletten, hallen, bebisrummet, köket och nagelrummet/gästrummet. Vardagsrummet och sovrummet kvar till senare. Sedan har vi tapetserat om i hallen och lagt nytt golv, bebisrummet har fått nytt golv och målade väggar, nagelrummet/gästrummet har också fått nytt golv och tapetserade väggar och köket har fått en totalrenovering. Jag tänkte att jag skulle bjuda på några bilder nu från det som blev färdigt först. Och det är bebisrummet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar