torsdag 8 mars 2012

Inte en dans på rosor...

Att vara gravid är inte alltid en dans på rosor, långt där ifrån. Ändå har väl jag om man jämför med många andra haft en lättsam graviditet men nu på slutet börjar jag bli otroligt less på denna jäkla halsbränna som vissa dagar känns som om den ska ta livet av mig och sen detta illamående som jag trodde man bara hade i början av graviditeten, men oj så fel man kan ha, nu sista månaden har illamåendet kommit som ett brev på posten och därmed även kräkningarna. Fy säger jag bara!! Imorgon jobbar jag i alla fall sista dagen innan jag går på semester innan jag tar ut föräldrapenningen och väntar på att Max ska dyka upp. Ska bli riktigt skönt att få vara hemma och vila upp sig ett tag inför det som komma skall. Nu ska jag ta och sova och hoppas på att jag känner mig bättre och piggare imorgon.

God natt folket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar