torsdag 15 mars 2012

Hollywood nails

Jag har sådan nagelabstinens nu. Vill både ha snygga naglar och göra massa snygga naglar på andra. Det finns så otroligt mycket olika saker man kan använda sig av för att göra naglarna lite mer speciella. Jag har ju som jag tidigare skrivit tagit en paus från naglarna nu under graviditeten, men så fort lilla bebis kommit till världen och vi har kommit i ordning här hemma så kan jag börja ta emot kunder igen, så vill du ha nya fina vårfrächa naglar, hör av dig!

Jag har redan förberett och beställt lite nya grejer från Hollywood nails som precis kommit, det märket jag nu använder mig av. Ett väldigt bra märke på gelé som jag trivs med och är väldigt lättjobbad gelé som sitter bra på nageln!

Under helgen ska jag äntligen träffa Caritha och få mina naglar snygga. Måste ju självklart ha dom snyggaste naglarna på förlossningen! Har inte bestämt mig än hur jag vill ha dem riktigt, men är sugen att testa den nya spetsen som jag beställt, sen har jag en gelé som är vit och skimrar väldigt vackert så jag tror att det får bli den som en vanlig fransk manikyr och möjligen några strasstenar tillsammans med det. Försökte leta lite bilder som inspiration, men hittade inte så många bra bilder mer än denna här nere. Inte riktigt som jag föreställer mig mina egna, men lite olika bilder naglar som inspiration är aldrig fel. Återstår att se om jag kommer hem med naglarna så eller om vi kommer på något annat när jag väl sitter där i helgen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar